צבע הכסף: הפחתת מס משמעותית בשוק הנדל"ן

מיסוי נדלן שנת 2024, מס רכישת דירה, מס השכרת דירה

הנושא החם לשנה הקרובה בענף הנדל"ן, מיסוי נדלן שנת 2024.
הכנו עבורכם מדריך מקוצר לשינויים במס רכישת דירה ומס השכרת דירה לשנת 2024

בשורה לרוכשי הנדל"ן בישראל! כבכל שנה, יתעדכנו ב-15.1.24 סכומים הצמודים למדד השנה שחלפה לצורך תשלום מיסים. המשמעות עבור האזרח הקטן הפעם היא משמעותית בהחלט בזכות שורה של הטבות והקלות מס שצפויות להשפיע לטובה על הכיס שלנו. 

כך לדוגמה, הסכום הפטור מתשלום מס על השכרת דירה צפוי לעלות לסך של כ 5,700 שקלים, בעוד המדרגה הראשונה של מס רכישה לדירה יחידה, תעלה מסך של 1,920,000 שקלים לסך של כ- 2,000,000 שקלים.

הטבה נוספת מתייחסת עבור רוכשי דירה שנייה ומעלה המחויבים בשיעור מס רכישה מקסימלי בגובה 8 אחוזים עד לסכום של 5.9 מיליון שקלים, כשמעל לסכום זה יידרשו לשלם מס של 10 אחוזים. גם כאן מדרגת המס תעלה החל מה-15.1.24 לסכום של 6.15 מיליון שקלים.

כידוע, המיסוי בישראל מגולם לפי מדרגות מס. ככל שמחיר הדירה גבוה יותר, כך מגיעים לדרגת מס גבוהה יותר. חשוב לציין כי סכום המדרגה הינו צמוד מדד שירותי הדיור ומתעדכן משנה לשנה על ידי הגורמים המקצועיים במשרד האוצר.

כל חיסכון הוא ניצחון: חשיבות משרד תיווך בהליך מיסוי נדל"ן

נעים להכיר! אנחנו משרד התיווך רימקס אקסטרה הממוקם בטיילת בת ים. מזה שנים ארוכות אנו גאים להוביל את שוק הנדל"ן בעיר, בצירוף מאגר רחב של נכסים למכירה ולהשכרה בגוש דן רבתי. 

כחלק בלתי נפרד מהחזון שלנו, אנו שואפים למקסם את הכדאיות הכלכלית של כל עסקה. על כן, חשוב לנו לעדכן את לקוחותינו כך שיימצאו בסוד העניינים, כולל בענייני מיסוי שעשויים להשליך באופן משמעותי על התשואה הסופית.

אם גם אתם מעוניינים לקנות או למכור נכס, הרשו לנו להציע לכם את שירותי הנדל"ן המקצועיים שלנו המשלבים בין היכרות מעמיקה עם השטח, יכולת להגיע לנכסים האטרקטיביים ביותר והכל תוך התאמה מלאה לצרכים הלקוחות.

בהזדמנות זו נאחל לכולנו שנה שקטה ופורייה.

קראו גם – רכישת נכס עם מתווך

רוצים לדעת עוד על מיסוי נדלן שנת 2024? צרו קשר

כתבות נוספות שיעניינו אתכם

קשה להתעלם מתנופת ההתחדשות המרשימה העוברת בעשור האחרון על בת-ים.

אם אתם רוצים למכור את הדירה שלכם מהר, יש כמה

בת ים היא עיר צעירה ומבוקשת, הממוקמת במרכז הארץ, סמוך

נכסים חדשים באתר

דילוג לתוכן