פשוט להתאהב בה: שכונות מומלצות למגורים בבת ים

קשה להתעלם מתנופת ההתחדשות המרשימה העוברת בעשור האחרון על בת-ים. העיר הסמוכה לתל-אביב המשתרעת לאורכו של הים התיכון, נהנית ממגמה של שינוי פניה האורבניים, בשילוב עם שיפור מתמיד של תשתיות ובדגש על הקו האדום של הרכבת הקלה שנחנך אשתקד בעיר, ומהווה שובר שוויון תחבורתי וכן אמצעי נגישות בעל חשיבות עליונה.
משתנה זה מצליח להעלות את מידת שביעות הרצון בקרב תושבי העיר והמבקרים בה, תוך חיבור מהיר לתל-אביב וערים נוספות המשתייכות למטרופולין גוש-דן.

במידה והינכם מחפשים כיצד לשדרג את איכות החיים שלכם, בת ים עשויה להיות בהחלט אופציה מצוינת עבורכם, הודות למספר שכונות אטרקטיביות במיוחד.

בוחרים – דירות למכירה

יוספטל – השכונה הוותיקה עוברת מתיחת פנים בימים אלה. היא ניצבת במיקום אסטרטגי בלב העיר ובסמוך לצירי תנועה מרכזיים, כולל תחנות הרכבת הקלה.
בתחומה מקודמים שורה של פרויקטים על טהרת התחדשות עירונית ותמ"א 38, שעתידים לשפר משמעותית את חזות השכונה והתשתיות המוטמעות בה.

רמת יוסף – השכונה הממוקמת בחלקה הצפון-מערבי של העיר, ידועה בקרבה לרצועת החוף המרהיבה של בת-ים ולטיילת. גם שכונה זו נהנית מתנופת פיתוח, הכוללת בין היתר, הקמה של בנייני מגורים מודרניים.

פארק הים – ניצבת בסמיכות לקו החוף ונחשבת לשכונה החדשה ביותר בעיר.
במרכז השכונה מתוכנן פארק עם בריכת נוי אקולוגית, כשבתווך כבר ניתן להביט בשקיקה על מגדלי מגורים איכותיים בבניה ירוקה, בשילוב מוסדות ציבור, מרכזי בילוי ופנאי, מרכז ספורט חדשני וקהילה חזקה שמתבססת בשכונה ומעלה את קרנה.

בוחרים – דירות להשכרה

מעוניינים לגור בשכונה איכותית בבת-ים? תנו למומחים של רימקס לעזור לכם!


עם ניסיון לא מתווכחים. כמשרד התיווך המוביל בבת-ים והסביבה, רימקס מציעה בפני קהל הלקוחות, רוכשים או שוכרים המעוניינים לשפר דיור וליהנות מכל מה שיש לבת-ים

להציע, להתלוות אלינו למסע משותף, בדרך אל לדירת החלומות המותאמת בדיוק לצרכים שלכם.


יחד נאפיין את הצרכים המדויקים שנכונים לכם, נסייע בסקר שוק ובבחינת העסקאות האופטימליות, כולל ליווי צעד אחר צעד בשלבי המשא ומתן ועד לכניסה המיוחלת לדירה הבאה שלכם בעיר.
שיהיה בהצלחה !

קראו גם – דירות להשקעה בבת ים

כתבות נוספות שיעניינו אתכם

אם אתם רוצים למכור את הדירה שלכם מהר, יש כמה

הנושא החם לשנה הקרובה בענף הנדל"ן, מיסוי נדלן שנת 2024.

בת ים היא עיר צעירה ומבוקשת, הממוקמת במרכז הארץ, סמוך

נכסים חדשים באתר

דילוג לתוכן